M21.nkp0339284_orig.txt

01335nz--a2200229n--4500
001 new
003 CZ-PrNML
005 20251211104637.0
008 251205|n|acnnnaabn-----------|-a|a------ 
040    $a ABA008 $b cze $e rda
100 1  $a Grochal, Lukáš, $d 1987-
368    $d Mgr., Sociální pedagogika se specializací na výtvarnou výchovu
370    $c Česko
372    $a sociální pedagogika $a prevence (sociální problémy) $a sociální služby
374    $a pedagogové $a sociální pedagogové $a sociální pracovníci
375    $a muž
377    $a cze $a eng
670    $a Grochal, Lukáš: Buddying as a Transformative Tool in Intersectional Social Work: Innovation in Student Training and Support of At-Risk Children. Sociální práce, 2025, roč. 25, č. 4, s. 16-31. $b autoritní forma, pracoviště
670    $a www(Institut prevence), cit. 8. 12. 2025 $b titul a obor, profesní data
670    $a www(Monty School), cit. 8. 12. 2025 $b pracoviště
670    $a www(Hlídač státu), cit. 8. 12. 2025 $b rok narození
678 0  $a Narozen 1987. Mgr., sociální pedagog, vede terapeutické a podpůrné skupiny zaměřené na rizikové chování a coming out, poskytuje poradenství obětem trestných činů, působí jako pedagog a školní psychosociální poradce i metodik prevence (Institut prevence, Ostrava; Monty School, Ostrava).