M21.nkp0339284_orig.txt
01335nz--a2200229n--4500 001 new 003 CZ-PrNML 005 20251211104637.0 008 251205|n|acnnnaabn-----------|-a|a------ 040 $a ABA008 $b cze $e rda 100 1 $a Grochal, Lukáš, $d 1987- 368 $d Mgr., Sociální pedagogika se specializací na výtvarnou výchovu 370 $c Česko 372 $a sociální pedagogika $a prevence (sociální problémy) $a sociální služby 374 $a pedagogové $a sociální pedagogové $a sociální pracovníci 375 $a muž 377 $a cze $a eng 670 $a Grochal, Lukáš: Buddying as a Transformative Tool in Intersectional Social Work: Innovation in Student Training and Support of At-Risk Children. Sociální práce, 2025, roč. 25, č. 4, s. 16-31. $b autoritní forma, pracoviště 670 $a www(Institut prevence), cit. 8. 12. 2025 $b titul a obor, profesní data 670 $a www(Monty School), cit. 8. 12. 2025 $b pracoviště 670 $a www(Hlídač státu), cit. 8. 12. 2025 $b rok narození 678 0 $a Narozen 1987. Mgr., sociální pedagog, vede terapeutické a podpůrné skupiny zaměřené na rizikové chování a coming out, poskytuje poradenství obětem trestných činů, působí jako pedagog a školní psychosociální poradce i metodik prevence (Institut prevence, Ostrava; Monty School, Ostrava).