M21.nkp0312931_orig.txt

00845nz--a2200205n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20240116111140.7
008 231215-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
024 7  $a 0000000449625319 $2 isni
040    $a OLD012 $b cze $e rda
100 1  $a Behrens, Wendy A.
370    $c Spojené státy americké
372    $a vzdělávací politika $a vzdělávání $a talentované děti
374    $a expertky
400 1  $a Behrens, Wendy $0 o
670    $a Fugate, C. Matthew - Behrens, Wendy A. - Boswell, Cecelia (eds.): Understanding twice-exceptional learners: connecting research to practice, 2021
670    $a LC (Names), cit. 16. 1. 2024 $b autoritní forma
670    $a www(LinkedIn), cit. 16. 1. 2024 $b odkaz viz, biografické údaje
678 0  $a Americká expertka zaměřená na vzdělávací politiku a vzdělávání talentovaných dětí.