M21.nkp0312931_orig.txt
00845nz--a2200205n--4500 001 new 003 CZ-OlKUP 005 20240116111140.7 008 231215-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd 024 7 $a 0000000449625319 $2 isni 040 $a OLD012 $b cze $e rda 100 1 $a Behrens, Wendy A. 370 $c Spojené státy americké 372 $a vzdělávací politika $a vzdělávání $a talentované děti 374 $a expertky 400 1 $a Behrens, Wendy $0 o 670 $a Fugate, C. Matthew - Behrens, Wendy A. - Boswell, Cecelia (eds.): Understanding twice-exceptional learners: connecting research to practice, 2021 670 $a LC (Names), cit. 16. 1. 2024 $b autoritní forma 670 $a www(LinkedIn), cit. 16. 1. 2024 $b odkaz viz, biografické údaje 678 0 $a Americká expertka zaměřená na vzdělávací politiku a vzdělávání talentovaných dětí.