M21.nkp0318932_z.txt

-----nz--a22-----n--4500
001 xx0318932
003 CZ-PrNK
005 20240620070949.0
008 240620|n|aznnnaabn-----------n-a|a------
024 7  $a Q19400988 $2 wikidata
040    $a ABH306 $b cze $e rda
110 2  $a Moravský Písek (železniční nádraží) $7 xx0318932
368    $a železniční nádraží $a železniční stanice
370    $c Česko $e Moravský Písek, Česko
372    $a železniční doprava $a architektura
410 2  $a Bisenz (železniční nádraží)
410 2  $a Bisenz-Pisek (železniční nádraží)
410 2  $a Bzenec-Písek (železniční nádraží)
410 2  $a Moravský Písek-Bzenec (železniční nádraží)
410 2  $a Mährisch Pisek-Moravský Písek (železniční nádraží)
670    $a Kotrman, Jiří: Stanice a zastávky v úseku Břeclav-Přerov. In: 160 let Severní dráhy císaře Ferdinanda 1841-2001, [2001], str. 39-40
670    $a www(Wikipedie, otevřená encyklopedie), cit. 20. 6. 2024 $u https://cs.wikipedia.org/wiki/Moravský_Písek_(nádraží)
678    $a Původní výpravní budova postavená v roce 1841 podle projektu vídeňského architekta Antona Jünglinga byla v roce 1870 na severní a jižní straně rozšířena do současné podoby. V roce 1882 byla stanice spojena se stanicí Bzenec-město; tento úsek se pak stal samostatnou spojkou na Severní dráhu.
900    $a K-NÁVRH
906    $a za20240620 $b xzdkr