M21.nkp0318964_z.txt

-----nz--a22-----n--4500
001 xx0318964
003 CZ-PrNK
005 20240620084537.0
008 240620|n|aznnnaabn-----------n-a|a------
024 7  $a Q18180416 $2 wikidata
040    $a ABH306 $b cze $e rda
110 2  $a Moravská Nová Ves (železniční nádraží) $7 xx0318964
368    $a železniční stanice $a železniční nádraží
370    $c Česko $e Moravská Nová Ves, Česko
372    $a doprava $a železniční doprava
410 2  $a Mährisch Neudorf (železniční nádraží)
410 2  $a Mährisch Neudorf-Moravská Nová Ves (železniční nádraží)
670    $a Matěj, Miloš - Borovcová, Alena: Úsek Břeclav - Staré Město u Uh. Hr. : Inventarizace bývalé trati Severní dráhy Ferdinandovy z hlediska památkové péče : I. část, 1999
670    $a www(České dráhy), cit. 20. 6. 2024 $u https://www.cd.cz/stanice/5434955
670    $a www(Atlas Drah Polska, Česka a Slovenska), cit. 20. 6. 2024 $u https://www.atlasdrah.net/cz/jihomoravsky/?id=baza&poz=11312
670    $a www(Wikipedia, Wolna encyklopedia), cit. 20. 6. 2024 $u https://pl.wikipedia.org/wiki/Moravská_Nová_Ves_(stacja_kolejowa)
670    $a Krejčiřík, Mojmír: Česká nádraží (Architektura a stavební vývoj), I. díl, 2003, str. 45-47
670    $a Kotrman, Jiří: Stanice a zastávky v úseku Břeclav-Přerov. In: 160 let Severní dráhy císaře Ferdinanda 1841-2001, [2001], str. 36
678    $a Staniční budova z roku 1841 (čp. 318) původní malé výhybny měla jen malé rozměry, proto k ní v roce 1846 byla na severní straně přistavena patrová vodárna a křídlo s byty podle projektu Ernesta Ehrenhause. V rámci modernizace koridoru na konci 20. století bylo nutné tuto budovu snést a v odsunuté poloze postavit v pořadí třetí výpravnu podle projektu Jarmila Srpa z pražského Metrostavu.
900    $a K-NÁVRH
906    $a za20240620 $b xzdkr