M21.nkp0318968_z.txt
-----nz--a22-----n--4500
001 xx0318968
003 CZ-PrNK
005 20240620090512.0
008 240620|n|aznnnaabn-----------n-a|a------
024 7 $a Q11827831 $2 wikidata
040 $a ABH306 $b cze $e rda
110 2 $a Prosenice (železniční nádraží) $7 xx0318968
368 $a železniční nádraží $a železniční stanice
370 $c Česko $e Prosenice, Přerov, Česko
372 $a železniční doprava $a architektura
410 2 $a Radwanitz (železniční nádraží)
410 2 $a Radwanitz-Prossenitz (železniční nádraží)
410 2 $a Radvanice-Prosenice (železniční nádraží)
410 2 $a Prosenice-Radvanice (železniční nádraží)
410 2 $a Prossenitz-Radwanitz-Prosenice-Radvanice (železniční nádraží)
670 $a www(Atlas Drah Polska, Česka a Slovenska), cit. 20. 6. 2024 $b odkaz viz $u https://www.atlasdrah.net/cz/olomoucky/?id=baza&poz=10543
670 $a www(České dráhy), cit. 20. 6. 2024 $u https://www.cd.cz/stanice/5434652
670 $a www(Wikipedie, otevřená encyklopedie), cit. 20. 6. 2024 $u https://cs.wikipedia.org/wiki/Prosenice_(nádraží)
670 $a Krejčiřík, Mojmír: Česká nádraží (architektura a stavební vývoj), 1., 2003, str. 75
670 $a Pospíšilík, Milan: Stanice a zastávky afrakčního obvodu Přerov. In: 160 let Severní dráhy císaře Ferdinanda 1841-2001, 2001, str. 67-68
678 $a Výpravní budova z režného zdiva z 90. let 19. století je dílem architekta Antona Dachlera, s jehož jménem je spojeno užití režného zdiva u drážních staveb severní Moravy. Součástí areálu jsou dva obytné domy, dvě stavědla a dřevěná kůlna a sklad.
900 $a K-NÁVRH
906 $a za20240620 $b xzdkr