M21.nkp0323067_z.txt
-----nz--a22-----n--4500
001 xx0323067
003 CZ-PrNK
005 20240923104758.0
008 240923|n|aznnnaabn-----------n-a|a------
040 $a OLD012 $b cze $e rda
100 1 $a Alston, Sara $7 xx0323067
370 $c Velká Británie
372 $a vzdělávání $a inkluze $a děti se zdravotním postižením $a učitelé $a pedagogové
374 $a poradkyně $a lektorky (vzdělávání) $a učitelky
375 $a žena
377 $a eng
670 $a Sobel, Daniel - Alston, Sara: The inclusive classroom: a new approach to differentiation, 2021
670 $a LC (Names), cit. 23. 9. 2024 $b autoritní forma
670 $a www(SEA - Inclusion & Safeguarding), cit. 23. 9. 2024 $b biografické údaje
678 0 $a Britská poradkyně, lektorka a učitelka, zaměřená na oblast vzdělávání dětí se speciálními potřebami, inkuluzi a na vzdělávání učitelů a pedagogických pracovníků.
900 $a J-NÁVRH
906 $a za20240923 $b xsido