M21.nkp0323067_z.txt

-----nz--a22-----n--4500
001 xx0323067
003 CZ-PrNK
005 20240923104758.0
008 240923|n|aznnnaabn-----------n-a|a------
040    $a OLD012 $b cze $e rda
100 1  $a Alston, Sara $7 xx0323067
370    $c Velká Británie
372    $a vzdělávání $a inkluze $a děti se zdravotním postižením $a učitelé $a pedagogové
374    $a poradkyně $a lektorky (vzdělávání) $a učitelky
375    $a žena
377    $a eng
670    $a Sobel, Daniel - Alston, Sara: The inclusive classroom: a new approach to differentiation, 2021
670    $a LC (Names), cit. 23. 9. 2024 $b autoritní forma
670    $a www(SEA - Inclusion & Safeguarding), cit. 23. 9. 2024 $b biografické údaje
678 0  $a Britská poradkyně, lektorka a učitelka, zaměřená na oblast vzdělávání dětí se speciálními potřebami, inkuluzi a na vzdělávání učitelů a pedagogických pracovníků.
900    $a J-NÁVRH
906    $a za20240923 $b xsido