M21.nkp0324148_z.txt
-----nz--a22-----n--4500
001 xx0324148
003 CZ-PrNK
005 20241014125138.0
008 241014|n|aznnnaabn-----------n-a|a------
024 7 $a 0000000447981918 $2 isni
024 7 $a 0000-0003-0779-0773 $2 orcid
040 $a OLD012 $b cze $e rda
100 1 $a Hannan, Leonie $7 xx0324148
368 $d BA, University of Oxford (Modern History) $s 2002
368 $d MA, Royal Holloway University of London (History) $s 2004
368 $d PhD, Royal Holloway University of London (History) $s 2009
370 $c Velká Británie
372 $a sociální dějiny $a kulturní dějiny $a gender $a rodina $a hmotná kultura $a intelektuální život $a vzdělávání dospělých
374 $a historičky $a vysokoškolské učitelky
375 $a žena
377 $a eng
670 $a Chatterjee, Helen J. - Hannan, Leonie (eds.): Engaging the senses: object-based learning in higher education, 2017
670 $a LC (Names), cit. 11. 10. 2024 $b autoritní forma
670 $a www(Orcid), cit. 11. 10. 2024 $b biografické údaje
670 $a www(Queen's University Belfast - The School of History, Anthropology, Philosophy and Politics), cit. 11. 10. 2024 $b biografické údaje
678 0 $a Britská sociální a kulturní historička a vysokoškolská pedagožka zaměřená na gender, rodinnou a hmotnou kulturu, dějiny domova, dějiny intelektuálního života, dědické sbírky a vzdělávání dospělých.
900 $a J-NÁVRH
906 $a za20241014 $b xletr