M21.nkp0324150_orig.txt
01187nz--a2200241n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20241011110957.4
008 241011-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
040 $a OLD012 $b cze $e rda
100 1 $a Kador, Thomas
368 $d BA, University College Dublin (Celtic Studies) $s 2001
368 $d MA, University College Dublin (Landscape Archaeology) $s 2003
368 $d PhD, University College Dublin (Archaeology) $s 2007
370 $c Irsko $c Velká Británie
372 $a archeologie $a krajinná archeologie $a migrace obyvatelstva $a izotopy $a pravěk
374 $a archeologové $a vysokoškolští učitelé
375 $a muž
377 $a eng
670 $a Kador, Thomas - Chatterjee, Helen (eds.): Object-based learning and well-being: exploring material connectios, 2021
670 $a LC (Names), cit. 11. 10. 2024 $b autoritní forma
670 $a www(LinkedIn), cit. 11. 10. 2024 $b biografické údaje
678 0 $a Irský archeolog a vysokoškolský peagog, působící ve Velké Británii, zaměřený na komunitní a krajinnou archeologii, migraci v pravěku, pravěké izotopové analýzy, raný pravěk v Irsku a na severozápadě Evropy a na pedagogiku dědictví.