M21.nkp0324150_orig.txt

01187nz--a2200241n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20241011110957.4
008 241011-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
040    $a OLD012 $b cze $e rda
100 1  $a Kador, Thomas
368    $d BA, University College Dublin (Celtic Studies) $s 2001
368    $d MA, University College Dublin (Landscape Archaeology) $s 2003
368    $d PhD, University College Dublin (Archaeology) $s 2007
370    $c Irsko $c Velká Británie
372    $a archeologie $a krajinná archeologie $a migrace obyvatelstva $a izotopy $a pravěk
374    $a archeologové $a vysokoškolští učitelé
375    $a muž
377    $a eng
670    $a Kador, Thomas - Chatterjee, Helen (eds.): Object-based learning and well-being: exploring material connectios, 2021
670    $a LC (Names), cit. 11. 10. 2024 $b autoritní forma
670    $a www(LinkedIn), cit. 11. 10. 2024 $b biografické údaje
678 0  $a Irský archeolog a vysokoškolský peagog, působící ve Velké Británii, zaměřený na komunitní a krajinnou archeologii, migraci v pravěku, pravěké izotopové analýzy, raný pravěk v Irsku a na severozápadě Evropy a na pedagogiku dědictví.