M21.nkp0324409_z.txt
-----nz--a22-----n--4500
001 xx0324409
003 CZ-PrNK
005 20241018162703.0
008 241018|n|aznnnaabn-----------n-a|a------
024 7 $a 0009-0007-0569-221X $2 orcid
040 $a OLD012 $b cze $e rda
100 1 $a Hetland, Lois, $d 1953- $7 xx0324409
368 $d Ed.D., Harvard Graduate School of Education $s 2000
370 $c Spojené státy americké
372 $a umělecké vzdělávání
374 $a psycholožky $a výtvarné pedagožky $a učitelky základních škol $a středoškolské učitelky $a vysokoškolské učitelky
375 $a žena
377 $a eng
670 $a Sheridan, Kimberly M. - Hetland, Lois ... et al.: Studio thinking 3: the real benefits of visual arts education, 2022
670 $a LC (Names), cit. 16. 10. 2024 $b autoritní forma, datum narození
670 $a www(Teachers College Press), cit. 16. 10. 2024 $b biografické údaje
678 0 $a Americká psycholožka a výtvarná, primární, středoškolská a vysokoškolská pedagožka zaměřená na umělecké vzdělávání.
900 $a J-NÁVRH
906 $a za20241018 $b xletr