M21.nkp0326153_orig.txt
01275nz--a2200277n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20241120085054.0
008 241114-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
024 7 $a 0000000486099725 $2 isni
024 7 $a 0000-0002-1168-882X $2 orcid
040 $a OLD012 $b cze $e rda
100 1 $a Caliandro, Alessandro, $d 1981-
368 $d Laurea Triennale, Università degli Studi di Milano-Bicocca (Sociologia) $s 2004
368 $d Laurea Magistrale, Università degli Studi di Milano (Sociologia) $s 2007
368 $d Dottore, Università degli studi di Milano (Sociologia) $s 2012
370 $c Itálie
372 $a big data $a digitální média
374 $a sociologové $a vysokoškolští učitelé
375 $a muž
377 $a eng
670 $a Caliandro, Alessandro ... et al.: The platformisation of consumer culture: a digital methods guide, 2024
670 $a ICCU, cit. 20. 11. 2024 $b autoritní forma, datum narození, biografické údaje
670 $a www(LinkedIn), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje
670 $a www(Università di Pavia - Dipartimento di Scienze politiche e Sociali), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje
678 0 $a Italský sociolog a vysokoškolský pedagog zaměřený na big data, digitální média a digitální metody.