M21.nkp0326153_orig.txt

01275nz--a2200277n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20241120085054.0
008 241114-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
024 7  $a 0000000486099725 $2 isni
024 7  $a 0000-0002-1168-882X $2 orcid
040    $a OLD012 $b cze $e rda
100 1  $a Caliandro, Alessandro, $d 1981-
368    $d Laurea Triennale, Università degli Studi di Milano-Bicocca (Sociologia) $s 2004
368    $d Laurea Magistrale, Università degli Studi di Milano (Sociologia) $s 2007
368    $d Dottore, Università degli studi di Milano (Sociologia) $s 2012
370    $c Itálie
372    $a big data $a digitální média
374    $a sociologové $a vysokoškolští učitelé
375    $a muž
377    $a eng
670    $a Caliandro, Alessandro ... et al.: The platformisation of consumer culture: a digital methods guide, 2024
670    $a ICCU, cit. 20. 11. 2024 $b autoritní forma, datum narození, biografické údaje
670    $a www(LinkedIn), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje
670    $a www(Università di Pavia - Dipartimento di Scienze politiche e Sociali), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje
678 0  $a Italský sociolog a vysokoškolský pedagog zaměřený na big data, digitální média a digitální metody.