M21.nkp0326153_z.txt
-----nz--a22-----n--4500
001 xx0326153
003 CZ-PrNK
005 20241122172852.0
008 241122|n|aznnnaabn-----------n-a|a------
024 7 $a 0000000486099725 $2 isni
024 7 $a 0000-0002-1168-882X $2 orcid
040 $a OLD012 $b cze $e rda
100 1 $a Caliandro, Alessandro, $d 1981- $7 xx0326153
368 $d Laurea Triennale, Università degli Studi di Milano-Bicocca (Sociologia) $s 2004
368 $d Laurea Magistrale, Università degli Studi di Milano (Sociologia) $s 2007
368 $d Dottore, Università degli studi di Milano (Sociologia) $s 2012
370 $c Itálie
372 $a big data $a digitální média
374 $a sociologové $a vysokoškolští učitelé
375 $a muž
377 $a eng
670 $a Caliandro, Alessandro ... et al.: The platformisation of consumer culture: a digital methods guide, 2024
670 $a ICCU, cit. 20. 11. 2024 $b autoritní forma, datum narození, biografické údaje
670 $a www(LinkedIn), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje
670 $a www(Università di Pavia - Dipartimento di Scienze politiche e Sociali), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje
678 0 $a Italský sociolog a vysokoškolský pedagog zaměřený na big data, digitální média a digitální metody.
900 $a J-NÁVRH
906 $a za20241122 $b xletr