M21.nkp0326154_orig.txt

01254nz--a2200265n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20241120085025.4
008 241114-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
024 7  $a 0000000486099784 $2 isni
024 7  $a 0000-0002-7705-7625 $2 orcid
040    $a OLD012 $b cze $e rda
100 1  $a Gandini, Alessandro, $d 1985-
368    $d M.A., Goldsmiths, University of London (Cultural Studies/Critical Theory and Analysis) $s 2009
368    $d Ph.D., Università degli Studi di Milano (Sociologia) $s 2013
370    $c Itálie
372    $a sociologie $a technika a společnost $a digitální média
374    $a sociologové $a vysokoškolští učitelé
375    $a muž
377    $a eng
670    $a Caliandro, Alessandro - Gandini, Alessandro ... et al.: The platformisation of consumer culture: a digital methods guide, 2024
670    $a ICCU, cit. 20. 11. 2024 $b autoritní forma, datum narození, biografické údaje
670    $a www(LinkedIn), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje
670    $a www(Amsterdam University Press), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje
678 0  $a Italský sociolog a vysokoškolský pedagog zabývající se výzkumem vztahu mezi technologií a společností z kulturní perspektivy a digitální kultury.