M21.nkp0326155_orig.txt
01466nz--a2200277n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20241122173028.4
008 241115-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
024 7 $a 0000000511652909 $2 isni
024 7 $a 0000-0003-4613-8841 $2 orcid
040 $a OLD012 $b cze $e rda
100 1 $a Bainotti, Lucia
368 $d Bachelor’s Degree, Università degli Studi di Torino (Cross-Cultural Communication) $s 2013
368 $d Master’s Degree, Università degli Studi di Torino (Sociology) $s 2016
368 $d PhD, University of Milan (Sociology and Methodology of Social Research) $s 2021
370 $c Itálie $c Nizozemsko
372 $a sociologie $a digitální média $a vizuální média $a internetové sociální sítě $a spotřebitelské chování
374 $a socioložky $a vysokoškolské učitelky
375 $a žena
377 $a eng
670 $a Caliandro, Alessandro - Bainotti, Lucia ... et al.: The platformisation of consumer culture: a digital methods guide, 2024
670 $a ICCU, cit. 20. 11. 2024 $b autoritní forma
670 $a www(osobní stránka), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje $u https://www.luciabainotti.it/AboutMe.aspx
670 $a www(University of Amsterdam), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje
678 0 $a Italská socioložka a vysokoškolská pedagožka, působící v Nizozemsku, zabývající se problematikou digitálních a vizuálních médií, internetových sociálních sítí a chováním uživatelů.