M21.nkp0326155_z.txt

-----nz--a22-----n--4500
001 xx0326155
003 CZ-PrNK
005 20241122173033.0
008 241122|n|aznnnaabn-----------n-a|a------
024 7  $a 0000000511652909 $2 isni
024 7  $a 0000-0003-4613-8841 $2 orcid
040    $a OLD012 $b cze $e rda
100 1  $a Bainotti, Lucia $7 xx0326155
368    $d Bachelor’s Degree, Università degli Studi di Torino (Cross-Cultural Communication) $s 2013
368    $d Master’s Degree, Università degli Studi di Torino (Sociology) $s 2016
368    $d PhD, University of Milan (Sociology and Methodology of Social Research) $s 2021
370    $c Itálie $c Nizozemsko
372    $a sociologie $a digitální média $a vizuální média $a internetové sociální sítě $a spotřebitelské chování
374    $a socioložky $a vysokoškolské učitelky
375    $a žena
377    $a eng
670    $a Caliandro, Alessandro - Bainotti, Lucia ... et al.: The platformisation of consumer culture: a digital methods guide, 2024
670    $a ICCU, cit. 20. 11. 2024 $b autoritní forma
670    $a www(osobní stránka), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje $u https://www.luciabainotti.it/AboutMe.aspx
670    $a www(University of Amsterdam), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje
678 0  $a Italská socioložka a vysokoškolská pedagožka, působící v Nizozemsku, zabývající se problematikou digitálních a vizuálních médií, internetových sociálních sítí a chováním uživatelů.
900    $a J-NÁVRH
906    $a za20241122 $b xletr