M21.nkp0326156_orig.txt
00859nz--a2200205n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20241120090613.8
008 241115-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
040 $a OLD012 $b cze $e rda
100 1 $a Anselmi, Guido
370 $c Itálie
372 $a sociologie $a výpočetní metody $a digitální média
374 $a sociologové $a vysokoškolští učitelé
375 $a muž
377 $a eng
670 $a Caliandro, Alessandro - Anselmi, Guido ... et al.: The platformisation of consumer culture: a digital methods guide, 2024
670 $a ICCU, cit. 20. 11. 2024 $b autoritní forma, biografické údaje
670 $a www(Amsterdam University Press), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje
678 0 $a Italský sociolog a vysokoškolský pedagog zaměřený na digitální a výpočetní metody a na dopad digitálních platforem na města.