M21.nkp0326156_orig.txt

00859nz--a2200205n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20241120090613.8
008 241115-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
040    $a OLD012 $b cze $e rda
100 1  $a Anselmi, Guido
370    $c Itálie
372    $a sociologie $a výpočetní metody $a digitální média
374    $a sociologové $a vysokoškolští učitelé
375    $a muž
377    $a eng
670    $a Caliandro, Alessandro - Anselmi, Guido ... et al.: The platformisation of consumer culture: a digital methods guide, 2024
670    $a ICCU, cit. 20. 11. 2024 $b autoritní forma, biografické údaje
670    $a www(Amsterdam University Press), cit. 20. 11. 2024 $b biografické údaje
678 0  $a Italský sociolog a vysokoškolský pedagog zaměřený na digitální a výpočetní metody a na dopad digitálních platforem na města.