M21.nkp0328416_orig.txt
01538nz--a2200289n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20250124112613.2
008 250122-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
024 7 $a Q123507030 $2 wikidata
024 7 $a 0000-0002-0050-1935 $2 orcid
040 $a OLD012 $b cze $e rda
100 1 $a Rolling, James Haywood, $d 1963-
368 $d BFA, The Cooper Union (Drawing Printmaking, Calligraphy, Creative Writing) $s 1988
368 $d MFA, Syracuse University (Experimental Studios/Studio Research) $s 1991
368 $d Ed.M., Columbia University (Art education) $s 2001
368 $d Ed.D., Columbia University (Art education) $s 2003
370 $c Spojené státy americké
372 $a vědecký výzkum $a umění $a narativita $a vůdcovství $a městské školství $a identita
374 $a výtvarní pedagogové $a vysokoškolští učitelé
375 $a muž
377 $a eng
400 1 $a Rolling, James, $c Jr., $d 1963- $0 o
670 $a Stewart, Connie ... et al. (eds.): Cultivating critical conversations in art education: honoring student voice, identity, and agency (foreword by James Haywood Rolling), 2024
670 $a LC (Names), cit. 24. 1. 2025 $b autoritní forma, datum narození, odkaz viz, biografické údaje
670 $a www(Syracuse University - School of Education), cit. 24. 1. 2025 $b biografické údaje
678 0 $a Americký výtvarný a vysokoškolský pedagog zaměřený na vědecký výzkum založený na umění, narativní výzkumné metody, kreativní leadership, městské školství a na studium identity.