M21.nkp0330357_orig.txt

01044nz--a2200229n--4500
001 new
003 CZ-UsUPK
005 20250318133042.5
008 250203-||acz||aa|n-----------b-ab-----sd
040    $a ULD001 $b cze $e rda
100 1  $a Hidalgo, Carlos
370    $c Spojené státy americké
372    $a průmyslový marketing $a marketing $a organizační změna
374    $a poradci $a ekonomové $a marketéři $a vedoucí pracovníci
375    $a muž
377    $a eng
667    $a LC (Names) uvádí v záhlaví z důvodu odlišení autorů stejného jména jako doplněk povolání autora "Economist".
670    $a Hidalgo, Carlos: Driving demand : transforming B2B marketing to meet the needs of the modern buyer, 2015 $b biografické údaje
670    $a LC (Names), cit. 3. 2. 2025 $b autoritní forma
670    $a DNB, cit. 3. 2. 2025 $b biografické údaje
670    $a www(LinkedIn), cit. 3. 2. 2025 $b biografické údaje $u https://www.linkedin.com/in/carlosahidalgo
678 0  $a Konzultant v oblasti průmyslového marketingu. Ředitel společnosti ANNUITAS.