M21.nkp0332183_orig.txt

01243nz  a2200241   450 
001 new
003 CZ-PrNML
005 20250513074807.0
008 130630 n anznnnabn           n a|a
040    $a ABA008 $b cze $e rda
100 1  $a Semerád, Pavel $7 _AN073749
368    $d Ing.,Vysoké učení technické v Brně, Ústav soudního inženýrství, Realitní inženýrství $s 2011
368    $d Ing., Vysoká škola Sting, Podniková ekonomika a management $s 2011
368    $d Ph.D., Mendelova univerzita v Brně, Finance $s 2014
368    $d MBA, CEMI MBA Studies $s 2020
370    $c Česko
372    $a finance $a daně $a účetnictví $a vzdělávání
374    $a inženýři $a vysokoškolští učitelé
375    $a muž
377    $a cze $a eng
670    $a Semerád, Pavel. Consumer decision-making of football fans in the Czech Republic. Studia Sportiva, 2015, roč. 9, č. 1, s. 237-247. $b autoritní forma, působiště MENDELU
670    $a www(LinkedIn), cit. 12. 5. 2025 $b tituly, roky jejich získání a školy, profesní data
678 0  $a Ing. et Ing., Ph.D., MBA, vysokoškolský učitel v oboru financí, daní a účetnictví (Vysoká škola Sting, Brno; Newton University, Praha). Také konzultant a mentor pro vysokoškolské studenty (tatulda.cz).