M21.nkp0333024_orig.txt
01135nz--a2200229n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20250604112645.1
008 250604-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
024 7 $a 0000-0002-0534-1870 $2 orcid
040 $a OLD012 $b cze $e rda
100 1 $a Guyotte, Kelly W.
370 $c Spojené státy americké
372 $a kvalitativní výzkum $a rovné postavení mužů a žen $a vysokoškolské studium $a pedagogický výzkum
374 $a vysokoškolské učitelky
375 $a žena
377 $a eng
670 $a Wolgemuth, Jennifer R. - Guyotte, Kelly W. - Shelton, Stephanie Anne (eds.): Expanding approaches to thematic analysis: creative engagements with qualitative data, 2025
670 $a LC (Names), cit. 9. 6. 2025 $b autoritní forma, biografické údaje
670 $a www(The University of Alabama - College of Education), cit. 9. 6. 2025 $b biografické údaje
670 $a www(ResearchGate), cit. 9. 6. 2025 $b biografické údaje
678 0 $a Americká odbornice na kvalitativní výzkum, vysokoškolská pedagožka, zaměřená na gender a rovnost ve vysokoškolském vzdělávání a na kvalitativní pedagogiku.