M21.nkp0333024_orig.txt

01135nz--a2200229n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20250604112645.1
008 250604-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
024 7  $a 0000-0002-0534-1870 $2 orcid
040    $a OLD012 $b cze $e rda
100 1  $a Guyotte, Kelly W.
370    $c Spojené státy americké
372    $a kvalitativní výzkum $a rovné postavení mužů a žen $a vysokoškolské studium $a pedagogický výzkum
374    $a vysokoškolské učitelky
375    $a žena
377    $a eng
670    $a Wolgemuth, Jennifer R. - Guyotte, Kelly W. - Shelton, Stephanie Anne (eds.): Expanding approaches to thematic analysis: creative engagements with qualitative data, 2025
670    $a LC (Names), cit. 9. 6. 2025 $b autoritní forma, biografické údaje
670    $a www(The University of Alabama - College of Education), cit. 9. 6. 2025 $b biografické údaje
670    $a www(ResearchGate), cit. 9. 6. 2025 $b biografické údaje
678 0  $a Americká odbornice na kvalitativní výzkum, vysokoškolská pedagožka, zaměřená na gender a rovnost ve vysokoškolském vzdělávání a na kvalitativní pedagogiku.