M21.nkp0333028_orig.txt

01598nz--a2200301n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20250604122549.1
008 250604-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
024 7  $a 0000000499964343 $2 isni
024 7  $a 0000-0001-5561-4331 $2 orcid
024 7  $a Q133682702 $2 wikidata
040    $a OLD012 $b cze $e rda
100 1  $a Shelton, Stephanie Anne, $d 1978-
368    $d B.A., Mercer University (English Literature) $s 2001
368    $d M.A., Georgia College & State University (English Literature) $s 2003
368    $d M.A.T., Georgia College & State University (English Education) $s 2004
368    $d PhD., The University of Georgia (Qualitative Research, Language & Literacy Education) $s 2016
370    $c Spojené státy americké
372    $a kvalitativní výzkum $a sociální výzkum $a sociální spravedlnost $a feminismus $a sexuální menšiny
374    $a vysokoškolské učitelky
375    $a žena
377    $a eng
670    $a Wolgemuth, Jennifer R. - Guyotte, Kelly W. - Shelton, Stephanie Anne (eds.): Expanding approaches to thematic analysis: creative engagements with qualitative data, 2025
670    $a LC (Names), cit. 9. 6. 2025 $b autoritní forma
670    $a www(The University of North Carolina at Chapel Hill - School of Education), cit. 9. 6. 2025 $b biografické údaje
670    $a www(Google Scholar), cit. 9. 6. 2025 $b biografické údaje
678 0  $a Americká vysokoškolská pedagožka, zaměřená na kvalitativní výzkum, metodologii, rozhovory, rovnost a sociální spravedlnost, feminismus a problematiku sexuálních menšin ve vzdělávání.