M21.nkp0333440_orig.txt

01163nz--a2200265n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20250609092813.5
008 250609-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
024 7  $a 0000-0002-5860-0784 $2 orcid
040    $a OLD012 $b cze $e rda
100 1  $a Hakala, Ulla, $d 1957-
368    $d B.Sc., Turku School of Economics (Econ. and bus. adm.) $s 1981
368    $d M.Sc., Turku School of Economics (Econ. and bus. adm.) $s 1983
368    $d Lic.Sc., Turku School of Economics (Econ. and bus. adm.) $s 2005
368    $d D.Sc., Turku School of Economics (Econ. and bus. adm.) $s 2006
370    $c Finsko
372    $a marketing $a řízení značky $a marketingová komunikace $a reklama a propagace
374    $a ekonomky $a vysokoškolské učitelky
375    $a žena
377    $a eng
670    $a Sjöblom, Paula - Ainiala, Terhi - Hakala, Ulla (eds.): Names in the economy: cultural prospects, 2013
670    $a www(Kansalliskirjasto), cit. 18. 6. 2025 $b autoritní forma, datum narození
670    $a www(University of Turku), cit. 18. 6. 2025 $b biografické údaje
678 0  $a Finská ekonomka, zaměřená na branding, marketingovou komunikaci a reklamu.