M21.nkp0336930_orig.txt
01287nz--a2200277n--4500 001 new 003 CZ-OlKUP 005 20251008182524.2 008 250820-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd 024 7 $a 0000000360462373 $2 isni 024 7 $a 0000-0003-1213-0219 $2 orcid 040 $a OLD012 $b cze $e rda 100 1 $a Firth, Jonathan, $d 1975- 368 $d MA, University of St Andrews (Psychology) $s 1997 368 $d MSc, The University of Edinburgh (Applied Linguistics) $s 2000 368 $d PhD, University of Strathclyde (Education and Psychology) $s 2020 370 $c Velká Británie 372 $a pedagogická psychologie $a školní psychologie $a paměť $a metakognice 374 $a psychologové $a vysokoškolští učitelé 375 $a muž 377 $a eng 670 $a Firth, Jonathan: Metacognition and study skills: a guide for teachers, 2025 670 $a LC (Names), cit. 8. 10. 2025 $b autoritní forma, datum narození 670 $a www(osobní stránka), cit. 8. 10. 2025 $b biografické údaje $u https://jonathanfirth.co.uk/ 670 $a www(LinkedIn), cit. 8. 10. 2025 $b biografické údaje 678 0 $a Britský psycholog pedagogické a školní psychologie a vysokoškolský pedagog zaměřený na psychologické vzdělávací, výzkumu paměti, metakognici a na to, jak se lidé učí.