M21.nkp0336930_orig.txt

01287nz--a2200277n--4500
001 new
003 CZ-OlKUP
005 20251008182524.2
008 250820-||azz||aa|n-----------b-ab-----sd
024 7  $a 0000000360462373 $2 isni
024 7  $a 0000-0003-1213-0219 $2 orcid
040    $a OLD012 $b cze $e rda
100 1  $a Firth, Jonathan, $d 1975-
368    $d MA, University of St Andrews (Psychology) $s 1997
368    $d MSc, The University of Edinburgh (Applied Linguistics) $s 2000
368    $d PhD, University of Strathclyde (Education and Psychology) $s 2020
370    $c Velká Británie
372    $a pedagogická psychologie $a školní psychologie $a paměť $a metakognice
374    $a psychologové $a vysokoškolští učitelé
375    $a muž
377    $a eng
670    $a Firth, Jonathan: Metacognition and study skills: a guide for teachers, 2025
670    $a LC (Names), cit. 8. 10. 2025 $b autoritní forma, datum narození
670    $a www(osobní stránka), cit. 8. 10. 2025 $b biografické údaje $u https://jonathanfirth.co.uk/
670    $a www(LinkedIn), cit. 8. 10. 2025 $b biografické údaje
678 0  $a Britský psycholog pedagogické a školní psychologie a vysokoškolský pedagog zaměřený na psychologické vzdělávací, výzkumu paměti, metakognici a na to, jak se lidé učí.