M21.nkpo0004457_orig.txt

01140nz  a2200277n  4500
001 ola2015894090
003 CZ-PrNML
005 20160121155725.0
008 151125|n|aznnnaabn           | a|a      
040    $a OLA001 $b cze $e rda
100 1  $a Kacafírková, Petra $7 ola2015894090
368    $d Mgr. $s 2013
368    $d PhDr. $s 2014
368    $d Ph.D. $s 2023
370    $c Česko
372    $a psychologie $a anglistika $a didaktika $a pedagogika
374    $a psycholožky $a anglistky $a pedagožky
375    $a žena
377    $a cze $a eng
400 1  $a Borovková, Petra $0 o
670    $a Kacafírková, Petra: Prožívají studenti angličtiny nižší úzkost z hodin cizího jazyka než studenti jiných VŠ oborů? Analýza pomocí české adaptace škály FLCAS. E-psychologie, 2024, roč. 18, č. 2, s. 54-62. $b autoritní forma, pracoviště
670    $a www(PhDr. Petra Kacafírková, Ph.D), cit. 11. 3. 2025 $b profesní data
670    $a www(Borovková, Petra: Leximapping : jak učit pomocí myšlenkových map angličtinu a další cizí jazyky, 2015 - Theses.cz) cit. 11. 3. 2025 $b odkaz viz
670    $a www(Gymnázium Nad Štolou), cit. 25. 11. 2015 $b biografické údaje
678 0  $a PhDr., PhD., univerzitní pedagožka,; psycholožka, anglistka (Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně- humanitní a pedagogická, Katedra pedagogiky a psychologie).
906    $a ko20151125 $b vepo
906    $a op20200207 $b batch $c Viz - řídící podpole - formální oprava
906    $c Pole 368 - doplněno, Pole 372, 374 - pozměněno, Pole 400 - obráceno, smazáno, Zdroj - další výskyt, Biografická poznámka - upravena, pozměněna
996    $a VERONIKA $b 50 $c 20151125 $l AUT10
996    $a VERONIKA $b 50 $c 20160121 $l AUT10
998    $a 000894090